Brev:
Fordøjelse - 6 mdr.
17. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Fordøjelse - 6 mdr.
Hej Helen
Ja så er jeg her igen med spørgsmål vedr. vores dreng på 6,5 mdrs fordøjelse. Han har generelt problemer med at komme af med hans afføring efter vi er startet på grød/mos. Han har nu fået det i ca. 2 mdr og jeg vil i den forbindelse høre om der er noget vi kan ændre i kosten?
Morgen: havregrød (ca. 1 dl)
Formiddag: lidt frugtmos (ofte sveske)
Middag: grød (ris el. hirse) med frugtmos (ca. 1. dl)
Eftermiddag: lidt frugtmos
Aften: Mos, gerne kartoffel, brokolli, gulerod eller lignende hvos jeg nu er startet med lidt fisk/kylling (ca. 2 dl) - noglegange dessert - frugtmos.
Jeg laver det hele fra bunden og derudover bliver han naturligvis ammet (ca. 6 gange om dagen).
Han trives ellers fint - sover godt og vejer ca. 10 kg :-)
Med venlig hilsen
Mette